აგტ (AGT) – ინოვაცია, ხარისხი და ესთეტიკა ერთ ბრენდში

აგტ (AGT) – ინოვაცია, ხარისხი და ესთეტიკა ერთ ბრენდში

ხის მასალების დამუშავება და თანამედროვე, ტრენდული ინტერიერისათვის შესაბამისი მასალების წარმოება, ბოლო წლებში განსაკუთრებულად გართულდა. ამას თავიზი მიზეზი და ახსნა აქვს: ფაქტობრივად, ყოველთვიურად იცვლება დიზაინში არსებული ტენდენციები, სულ უფრო მეტად გვაქვს ტექნოლოგიური პროგრესი და მეორე მხრივ, მომხმარებლის მაღალი მოლოდინები მწარმოებლებს აიძულებს, მუდმივად გააუმჯობესონ ხარისხი და ვიზუალი. სწორედ ასეთი ბრენდია AGT - თურქული კომპანია, რომელიც უკვე 40 წელზე მეტია გვთავაზობს პრემიუმ ხარისხის მასალებს, ხის დამუშავებისა და ინდუსტრიული წარმოების სფეროში.

აგტ - ბრენდი, რომელიც 1984 წლიდან ამკვიდრებს სტანდარტებს

AGT-ის ისტორია 1984 წელს წელს, თურქეთში იწყება. კომპანიის სტრატეგიული მიზანი თავიდანვე ხის მასალების წარმოებაში ისეთი სტანდარტის ჩამოყალიბება იყო, რომელიც ერთდროულად მოიცავდა და გააერთიანებდა:

  • ტექნოლოგიურ სიზუსტეს;
  • მაღალი ხარისხის ბუნებრივ მასალებს;
  • ესთეტიკურად დახვეწილ დიზაინს

დღეს AGT არა მხოლოდ ადგილობრივ, არამედ გლობალურ ბაზარზე ერთ-ერთ ყველაზე სანდო და ინოვაციურ ბრენდად ითვლება. მისი პროდუქცია ექსპორტზე გადის ათეულობით ქვეყანაში, ხოლო ბრენდის სახელი ასოცირდება მდგრადობასთან, თანამედროვე ხედვასთან და სტაბილურ ხარისხთან. კომპანია სპეციალიზებულია რამდენიმე ძირითად მიმართულებაში, რომლებიც ინტერიერის დიზაინში ფართოდ გამოიყენება. მათ შორისაა:

დეკორატიული პანელები

AGT-ის დეკორატიული პანელები გამოირჩევა მდგრადობით, ფერთა მრავალფეროვნებითა და ბუნებრივი ფაქტურით. ისინი იდეალურია:

  • კედლის დეკორაციისთვის;
  • თანამედროვე კომერციული სივრცეებისთვის;
  • განსხვავებული სტილის საძინებლებისა და მისაღები სივრცეებისთვის.

პანელების ტექსტურა გადმოსცემს ხის ბუნებრივ სილამაზეს, ხოლო მათი ინოვაციური დამუშავების სტილი უზრუნველყოფს, რათა დიდხანს შეინარჩუნონ პირვანდელი იერი.

ლამინირებული იატაკი

აგტ ბრენდის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ხაზია ლამინირებული იატაკი - გამძლე, ტექნოლოგიურად დახვეწილი და ვიზუალურად ელეგანტური. ბრენდის თითოეულ პროდუქტს ამ ხაზში, აქვს:

  • ნაკაწრებისადმი მდგრადობა;
  • მრავალფეროვანი დიზაინი;
  • არის მარტივად დასამონტაჟებელი და უფრო მარტივად მოვლადი.

AGT-ის იატაკები იდეალურია როგორც საცხოვრებელი, ისე მაღალი დატვირთვის კომერციული სივრცეებისთვის.

ერთ-ერთი ასეთია საფარი AGT NATURA LINE Rhodes ნატურალური ხისფერი, რომელიც 8მმ-იანი ლამინატია და გამოიყენება ნებისმიერი სივრცისთვის, სახლისა და ოფისისთვის. ზედაპირი საკმაოდ ძლიერია და აგრეთვე, მდგრადი ნებისმიერი სიძლიერის დატვირთვის მიმართ.

MDF პლინტუსები

ბრენდი აწარმოებს MDF პლინტუსებსაც. მათი მთავარი სუპერძალა განსაკუთრებით მტკიცე სტრუქტურა და თანამედროვე დიზაინია. ნებისმიერი სირთულის რემონტის დროს, მდფ პლინტუსი ინტერიერს ანიჭებს სისუფთავესა და შეკრულ, "დასრულებულ" იერს.

AGT-ის წარმატების მთავარი მიზეზი მუდმივი განვითარებაა. ბრენდი განსხვავდება იმით, რომ:

  • ტექნოლოგიურ ინოვაციებს სწრაფად ნერგავს და ავითარებს;
  • მჭიდროდ თანამშრომლობს დიზაინერებთან;
  • კვლევასა და განვითარებაში დიდ ინვესტიციას აკეთებს და სამაგიეროდ, იდეალურ ხარისხზეც გადის;

შედეგად, იქმნება პროდუქტები, რომლებიც არამხოლოდ მომხმარებლის სტანდარტებს აკმაყოფილებს, არამედ ხშირად აღემატება კიდეც მათ.

რატომ AGT? ბრენდის მთავარი უპირატესობები

ხარისხი, რომელსაც ენდობით - ბრენდის თითოეული პროდუქტი გადის ხარისხის მრავალსაფეხურიან კონტროლს, რომელიც ევროპულ და ამერიკულ სტანდარტებთან თანხვედრაშია.

მდგრადი და ეკოლოგიური წარმოება - AGT დიდ ყურადღებას აქცევს გარემოს დაცვას, იღებს პასუხისმგებლობას და იყენებს იდეალურად დამუშავებულ ხის მასალებს.

სიახლე არ არის, რომ მდგრადი წარმოებისადმი ასეთი დამოკიდებულება პირდაპირ აისახება საბოლოო პროდუქტზე. AGT-ის პანელები, იატაკები და პლინტუსები ისეა შექმნილი, რომ იყოს უსაფრთხო როგორც გარემოსთვის, ასევე საცხოვრებელი სივრცისთვის. ბრენდის პროდუქცია არ შეიცავს საფრთხის მატარებელ, დამაბინძურებელ და ჯანმრთელობისთვის საზიანო ნივთიერებებს, მეტიც, აკმაყოფილებენ ყველა თანამედროვე სტანდარტს, რასაც ინტერიერის დიზაინერები და მშენებლები ითხოვენ.

თანამედროვე დიზაინი და მრავალფეროვნება - ბრენდის მრავალფეროვანი ფერების და ფაქტურების პალიტრა საშუალებას გვაძლევს, შევქმნათ ნებისმიერი სტილის ინტერიერი, იქნება ეს მინიმალისტური, კლასიკური, თუ თანამედროვე, ან სულაც კომბინირებული.

მრავალწლიანი ნდობა - შეგვიძლია თამამად ვთქვათ, რომ პროდუქტები შექმნილია ინტენსიური გამოყენებისთვის და დიდხანს ინარჩუნებენ პირვანდელ ვიზუალს.

ახლა კი, ვისაუბროთ იმ კონკურენციაზე, რასაც კომპანია სხვა ბრენდებს შესანიშნავად უწევს.

ნებისმიერმა ადამიანმა და განსაკუთრებით მან, ვისაც სამშენებლო სფეროსთან შეხება აქვს, იცის, რომ ამ ტიპის ბიზნესში ინტერიერის მასალების ბაზარზე კონკურენცია მუდმივად იზრდება. მომხმარებლები ითხოვენ მაღალ ხარისხს, დიზაინის მრავალფეროვნებას და პროდუქციას, რომელიც ტექნოლოგიურად სრულყოფილია. სწორედ ამ პირობებში ხდება ისეთი ბრენდების შედარება, როგორებიცაა AGT და მისი კონკურენტები. ამ ბლოგში, ბრენდის კონკურენტებზე ლაპარაკს არ დავიწყებთ, თუმცა სამართლიანია ითქვას, რომ თითოეულ მათგანს აქვს თავისი ძლიერი მხარე. თუმცა, მაინც - AGT რამდენიმე მიმართულებით განსაკუთრებულად გამოირჩევა.

პირველი და ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი არის დიზაინის მრავალფეროვნება. ბევრ ბრენდს დღემდე სტანდარტული პალიტრა აქვს, თუმცა AGT აღიარებულია თანამედროვე, ტრენდული და უჩვეულო ფერთა ხაზებით. კომპანიის დეკორატიული პანელები და ლამინირებული იატაკის მოდელები ხშირად უფრო „ევროპული სტილის“ მატარებლად მიიჩნევა - გაცილებით ელეგანტური ფაქტურითა და ბუნებრივ ხის ვიზუალით.